Kundetilfredshet er og har alltid vært en strategisk prioritering for selskapet, og de ansatte gir alltid det lille ekstra for at kundene skal være fornøyd.
God tilbakemeldingskultur
Gjennom at vi etterlever våre verdier ønsker vi at du som kunde raskt skal føle at vi kjenner deg og ditt selskap. Det klarer vi med kontinuerlig læring, måling av alle saker - og en gjeng som bryr seg om tilbakemeldinger. Hos oss feirer vi de grønne, bryr oss om de gule og tar tak i de røde tilbakemeldingene vi får.
Vi bryr oss!
Norges beste IT-support
Vi har utallige eksempler på bedrifter vi har vært i møte med som forteller at de er vant med å vente flere uker på opprettelse av nye brukere eller bistand med en supportsak. Slik skal det ikke være. Vi bryr oss mest om hva som er viktigst for våre kunder, og derfor har rigget selskapet slik at supporten vår skal være best i klassen.
Samarbeid med NAV: En bra dag på jobb
Et godt arbeidsmiljø er viktig for oss, derfor har vi engasjert NAV og deres verktøy «En bra dag på jobb», som handler om å jobbe med å skape gode arbeidsplasser og et best mulig arbeidsmiljø for alle med fokus på bedre arbeidsflyt, mer motivasjon og mindre sykefravær.
Jeg bryr meg om at vi ikke skal være konsulent-typiske. Vi skal gjøre det beste for kundene, aldri lure de, og at vi tar valg basert på deres behov og ikke vår profitt
Jakob S
Jeg bryr meg om at vi leverer det vi har forpliktet oss til ovenfor kundene - og gjerne litt ekstra i forhold til deres forventning
Stian G
Jeg bryr meg om logiske prosesser, effektivitet i arbeidet og kunne ha alt på ett sted
Andreas S
Jeg bryr meg om godt samarbeid på tvers, at vi bryr oss om hverandre og om kundens hverdag, at vi tilbyr relevante løsninger, samt at vi er nysgjerrige og utålmodige på utvikling i vår kjernevirksomhet
Britt M
Jeg bryr meg om tilgjengeligheten - både eksternt overfor våre kunder og internt overfor hverandre
Andreas G
Jeg bryr meg om å gi kunden IT som fungerer, så de kan fokusere på noe annet
Fredrik J
Jeg bryr meg mest om arbeidsmiljøet. At jeg gleder meg til å dra på jobb er noe som betyr veldig mye for meg
Erlend D
Jeg bryr meg om folka og samværet
Andreas H
Som alle andre har vi et samfunns- og miljømessig ansvar, og vi ønsker å bidra der vi kan. Vi er Miljøfyrtårn-sertifisert, og klima, miljø og sosiale forhold er viktige premissgivere i det vi arbeider med både internt og eksternt.