Tjenester, produkter og kompetanse
Brukersupport
Vi forenkler din hverdag ved å være den eneste du trenger å ta kontakt med de gangene du har en IT-utfordring.
Snarveier
Prat med IT-folk som bryr seg
Vår support er bemannet med dyktige personer som har som mål å svare deg på telefon i løpet av 15 sekunder. Du har i tillegg mulighet til å kontakte oss på mail, chat eller via vårt ticket-system.
Våre supportmedarbeidere kjenner deg og din bedrift sine løsninger, og blir kontinuerlig vurdert ved hjelp av vårt evalueringsverktøy SmileBack.
Selv om din henvendelse ikke gjelder våre tjenester, vil vi ta ansvar for å løse eventuelle utfordringer med tredjeparter på vegne av deg. Dette gjør vi for at det skal være enklest mulig for deg og dine kolleger å be om hjelp.
Vi har ulike avtaler for å gjøre det enkelt for deg å velge hva som passer din organsisasjon. Alle avtalene er per bruker per måned, og de fleste velger en All-Inclusive avtale som betyr at du og dine kolleager kan ta kontakt uten å være redd for løpende fakturaer.
Alltid veldig hyggelig service fra folk som bryr seg, og påfølgende rask hjelp
Sinnsyk rask respons, FANTASTISK god hjelp, veldig flink å forklare. Tipptopptommelopp. En kunne høre at de ansatte koser seg på jobb.
Dere svarer alltid super-raskt og er alltid blid og hyggelig, både på mail og telefon:)
Bli kontaktet
Brukersupport avtaler
Brukersupport | Ad-Hoc | Brukersupport | Microsoft 365 | Brukersupport | All-Inclusive | |
---|---|---|---|
Tilgang support 08-16 | Etter medgått tid | ||
Standard SLA | |||
Tilgang til kundeportal | |||
Fri support på Microsoft 365 | |||
Support & feilsøking på PC & Mac | |||
Support og feilsøking på tilkoblet utstyr | |||
Bistand tredjepartløsninger | |||
Bistand utstyr innenfor garanti | |||
Rabatt på timespris | 200,- | 200,- | 200,- |
Les om noen av våre kunder som har brukersupport