Hopp til hovedinnhold

Tjenester, produkter og kompetanse

Brukersupport

Vi forenkler din hverdag ved å være den eneste du trenger å ta kontakt med de gangene du har en IT-utfordring.

Prat med IT-folk som bryr seg

Vår support er bemannet med dyktige personer som har som mål å svare deg på telefon i løpet av 15 sekunder. Du har i tillegg mulighet til å kontakte oss på mail, chat eller via vårt ticket-system.

Våre supportmedarbeidere kjenner deg og din bedrift sine løsninger, og blir kontinuerlig vurdert ved hjelp av vårt evalueringsverktøy SmileBack.

Selv om din henvendelse ikke gjelder våre tjenester, vil vi ta ansvar for å løse eventuelle utfordringer med tredjeparter på vegne av deg. Dette gjør vi for at det skal være enklest mulig for deg og dine kolleger å be om hjelp.

Bilde av supportskjermen på kontoret
Vår supportgjeng i Oslo

Vi har ulike avtaler for å gjøre det enkelt for deg å velge hva som passer din organsisasjon. Alle avtalene er per bruker per måned, og de fleste velger en All-Inclusive avtale som betyr at du og dine kolleager kan ta kontakt uten å være redd for løpende fakturaer.

Brukersupport avtaler

Brukersupport | Ad-HocBrukersupport | Microsoft 365Brukersupport | All-Inclusive
Tilgang support 08-16Etter medgått tid
Standard SLA
Tilgang til kundeportal
Fri support på Microsoft 365
Support & feilsøking på PC & Mac
Support og feilsøking på tilkoblet utstyr
Bistand tredjepartløsninger
Bistand utstyr innenfor garanti
Rabatt på timespris200,-200,-200,-

Alltid veldig hyggelig service fra folk som bryr seg, og påfølgende rask hjelp

Sinnsyk rask respons, FANTASTISK god hjelp, veldig flink å forklare. Tipptopptommelopp. En kunne høre at de ansatte koser seg på jobb.

Dere svarer alltid super-raskt og er alltid blid og hyggelig, både på mail og telefon:)

Har du spørsmål om våre tjenester eller produkter?