Tjenester, produkter og kompetanse
Brukersupport
Vi forenkler din hverdag ved å være den eneste du trenger å ta kontakt med de gangene du har en IT-utfordring.
Snarveier
Prat med IT-folk som bryr seg
Vi har som mål å levere Norges beste IT-support!
Gjennom å være gullpartner hos blant annet Microsoft, Lenovo og HP, samt ha stort internt fokus på kompetanseheving og sertifiseringer, vil kunder ha tilgang på dyktige ressurser som står klare til å bistå når det måtte trengs. Vår support har som mål å svare deg på telefon i løpet av 15 sekunder. Du har i tillegg mulighet til å kontakte oss på mail, chat eller via vårt ticket-system.
Som et resultat av blant annet interne opplæringsprogram hvor fokus er å videreutvikle egne ressurser, har vi lav turnover på ansatte, noe som gjør at du vil oppleve at våre supportmedarbeidere kjenner deg og din bedrift sine løsninger, og blir kontinuerlig vurdert ved hjelp av vårt evalueringsverktøy SmileBack. Selv om din henvendelse ikke gjelder våre tjenester, vil vi ta ansvar for å løse eventuelle utfordringer med tredjeparter på vegne av deg. Dette gjør vi for at det skal være enklest mulig for deg og dine kolleger å be om hjelp.
Gjennom en organisasjonsstruktur med førstelinje- og andrelinje support, samt en driftsavdeling, sikrer vi effektiv håndtering av innkommende saker, og gode eskaleringsrutiner.
Vi har ulike avtaler for å gjøre det enkelt for deg å velge hva som passer din organsisasjon. Alle avtalene er per bruker per måned, og de fleste velger en All-Inclusive avtale som betyr at du og dine kolleager kan ta kontakt uten å være redd for løpende fakturaer.
"Ja! I dag er det mandag eller torsdag, og da er Andreas her"
Vil du vite mer om våre tjenester?
Legg igjen din e-post, og så tar vi kontakt med deg!
Brukersupport avtaler
Brukersupport | Ad-Hoc | Brukersupport | Microsoft 365 | Brukersupport | All-Inclusive | |
---|---|---|---|
Tilgang support 08-16 | Etter medgått tid | ||
Standard SLA | |||
Tilgang til kundeportal | |||
Fri support på Microsoft 365 | |||
Support & feilsøking på PC & Mac | |||
Support og feilsøking på tilkoblet utstyr | |||
Bistand tredjepartløsninger | |||
Bistand utstyr innenfor garanti | |||
Rabatt på timespris | 200,- | 200,- | 200,- |
Les om noen av våre kunder som har brukersupport