Hva er Copilot (tidligere Bing Chat Enterprise)?
Copilot er en AI-drevet chatløsning for arbeidsplassen. Den gir ansatte muligheten til å få arbeidet gjort raskere, være mer kreative eller gi bedre kundestøtte.
Her er noen ting ansatte kan gjøre med Copilot:
Forstå konsekvensene av en beslutning: Spør for eksempel: “Hva er fordeler og ulemper med offline markedsføringsstrategier?” eller “Hvordan kan jeg måle suksessen til min offline markedsføringskampanje?
Lære nye ferdigheter: Utforsk spørsmål som: “Hva er de 5 viktigste tingene jeg bør vite når jeg leder et stort prosjekt?” eller “Hva er smidig prosjektledelse og hvordan skiller det seg fra fossefall?”
Analysere data: Still spørsmål som: “Hvis vi spår 7 % EPS-vekst det kommende kvartalet, hvordan er vår interne prognose sammenlignet med EPS-veksten i de største børsnoterte CPG-selskapene i USA?”
Oppsummere dokumenter: Be om en oppsummering av PDF-filer som er åpne i Edge, for eksempel: “Oppsummering av funnene i denne interne cybersikkerhetsrapporten og de 3 største bekymringene.”
Skrive bedre kode raskere: Spør for eksempel: “Skriv et regulært uttrykk i Python som samsvarer med e-postadresser” eller “Hvordan kan jeg bruke unittest-modulen til å skrive testenheter for Python-koden min.”
Copilot gir brukere tillit til at deres organisasjonsdata er beskyttet, og at det ikke vil lekke utenfor organisasjonen. Det er tilgjengelig via Bing.com/chat og Microsoft Edge-sidepanelet ved hjelp av jobbkontoen, og vil også være tilgjengelig i Windows Copilot i fremtiden.